Bättre.

Blåbärssoppa och bulla har den lilla fått i sig. GOTT sa hon. Struntar i att hon får i sig en massa onyttigt, bara hon äter, det är det viktigaste. Fortfarande lika glad men trött inte så konstigt det heller. Dessutom älskar hon vätske ersättningg, hon dricker det som om det vore saft för en annan med andra ord så älskar hon det. Sorry om jag ältar om min sjuka dotter hela tiden men det gör lite ont i mamma hjärtat när ens lille är sjuk.

Vi som skulle ha gått på kalas imorgon men vi stannar hemma istället och myser. Mamma kommer hit så ska vi gp ut i skogen och plocka granris istället, Minella lär ju bara må bra av lite frisk luft i skogen. Jag vill inte utsätta alla andra på kalaset ifall det är någonting som smittar, det vore jag bara dumt gjort. Minella får istället ge presenten lite senare det ska nog gå bra.

Fredrik åker ju iväg imorgon och blir borta hela dagen och jag är hundvakt åt Nyx som ska sova här inatt och vara här hela dagen imorgon. Hon är en liten huligan, satan vad med satyg denna hund hitta på har aldrig varit med om liknande.

Nu har jag inte tid för detta
Bye.



Kunde inte låta bli att ladda upp en bild på min och Erland som Fredrik tog på oss. Lägg märke till den fina hästen och inte till den på pälsade ryttaren som är jag!!!! Fina häst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: