Går emot mina egna ord och vill ha förändring.

Helt plötsligt är jag inte alls nöjd men mitt hem. Helt plötsligt vill jag göra om allt från topp till tå. Nya möbler, ny stil, ja allt. Jobbiga är att vi för bara någon månad sen köpte nya möbler till vardagsrummet för 20 000 kr och nu känner jag att jag ångrar mig.. Jobbigt läge, inte direkt så att jag har ekonomi till att bara gå och köpa nytt. Hua vad jag inte kan sluta tänka på detta. Jobbigt också att jag inte vet hur jag vill ha det, vet inte min egen stil riktigt? Hur gör man då?

Jag vill ju inte direkt bo här hela livet heller, vi har ju planer på att köpa hus inom en snar framtid och vi har ju inte en aning om hur det kommer att se ut där? Hur ska jag då veta vad jag ska kunna köpa nu ifall det inte alls kommer passa in där?

Många tankar, många funderingar, lite ånger och lite av allt möjligt. Men jag hoppas att jag till slut hittar hem och jag hoppas att jag vinner en massa pengar så jag kan köpa alla möbler som jag vill ha. Fast vinna pengar kommer vi aldrig göra då jag är för snål för att ens köpa en trisslott.

Irriterande att jag ens skriver detta inlägg när här om dagen skrev att jag ska vara tacksam över det jag har och inte vara girig, inte bara tänka på allt jag vill ha och vill göra, JAG SKA VARA NÖJD, men nu är jag inte det, nu blev jag allt för girig. FANA MIG!!

Nu har jag gnällt färdigt.
Nu ska jag hoppa i säng.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: