Jag har tråkigt.

Bönan mår mycket bättre idag, skönt.

Jag har hunnit med alla tråkiga måsten som att rasta snabeldraken, tvättat och diskat. Har även varit ute på promenad med Minella, Margit och Nyx efter det tog jag en dusch. Minella ligger och sover och jag sitter här och gör ingenting. Kastar min mer en gärna och tar en tupplur även jag då jag knappt sovit någonting inatt men jag har en känsla av att Minella kommer att vakna när jag precis har somnat.

Jag är sjukt uttråkad då alla måsten är gjorda och min bil är hemma hos mamma och pappa så jag kan inte åka någonstans. Vad ska man hitta på? Baka orkar jag inte, jag kan inte kratta upp de sista löven för jag har ingen kratta och jag kan inte sätta upp slingan på trappen för jag måste först hämta granbarr och det ska jag göra med mamma senare. Kom med förslag tack!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: