Jag tappade bort min hund !?!

Hello!
Idag har det inte hänt allt för mycket. Var till Tierp en sväng för Fredrik skulle klippa sig, jag, Minella och gullisarna gick omkring på Tierp och träffade Danne en sväng. Pinsamt var det för mig i alla fall för när jag fick sms av Danne så var jag helt inne i att svara på det och fortsatte gå sedan, efter ett tag fick vi möte och jag ska "dra in hundarna" så att dem skulle kunna komma förbi. Jag vart livrädd för där står bara Margit och tittar upp på mig, ingen Märta. HUAAA? jag hade ju henne kopplad hur satan kunde Märta försvinna och det är ju fullt med trafik och Märta är ju inte direkt stor. Jag vänder på klacken och börjar ropa efter min lilla fis och ser henne lunka långt bort i sin egna lilla värd och när jag ropade på henne så kom hon och sprang.

Hur satan kunde detta hända? Hon måste ha dragit kopplet ur handen på mig när jag svarade på sms utan att jag märkte det och Märta är väldigt självständig så varför skulle hon följa med mig när jag gick lixom? Rädd vart jag i alla fall när min skrutt var borta. Jag tittade mig omkring skämdes och dem som gick förbi började prata med henne när hon kom och sprang, jag pratade högt med Märta som att det var meningen att hon skulle gå själv men inte hade hakat på bara. HAHA typiskt mig (A)


Jag och F har även varit på möte idag och under tiden var mamma barn och hundvakt här hemma och när vi kom hem stod maten på bordet. Hur bortskämda är inte vo då? Får maten serverad i vårat eget hem. En sockerkaka hade hon bakat också. Jag älskar dig mamma, du vet det va? Jag älskar dig också underbara pappa som var hemma och lagade min bil som är trasig. Jag har verkligen världens bästa mamma, pappa och Lelle. <3

Nej nu ska jag städa i ordning lite här hemma innan det är dags för sängen.
Ha det bäst gott folk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: