Mån, tis, ons, tor, fre, lör och sön..

Hello!
Nu har gubben kommit hem och jag har slagit mig ner i soffan. Har sjukt ont i magen så behöver vila lite. Känner att jag skulle behöva duscha men det har jag ju redan gjort idag så det får fan vänta tills imorgon. Imorgon ska vi nog till stan för att titta på lite julklappar och sen måste jag ut i skogen och hämta den där jävla barren någon gång. Ska även hitta kratta upp de sista löven och sopa trappen och plattorna.

Sen känns det sjukt stökigt hemma men det är inte det så försöker verkligen övertyga min själv om att det inte behöver städas. Mycket irriterande fattar inte varför jag blivit så pedant.

jaja, såhär har min vecka sett ut på ett ungefär:

Måndag:
Var till Örbyhus och hälsade på Fredriks bror och hans familj.

Tisdag:
Mamma, pappa och barn åkte till babycafé och sedan till mina föräldrar och fika. När vi kom hem kom Hanna över och åt en sen lunch hemma hos oss. När hon åkt hem så handlade vi och sen bakade vi hela kvällen.

Onsdag:
STORSTÄDNING och så kom mamma och pappa över på middag.

Torsdag:
Minella var dålig på natten morgonen och förmiddagen. Emil kom  på besök och vi gick en kort promenad. Sen på kvällen bjöds det på middag hemma hos mamma och pappa. Minella var då pigg och glad som hon faktiskt hade varit hela dagen. Fick även hem Nyx som sovit över.

Fredag:
Pappan var på kryssning. Mamman, Minella, Margit och Nyx har varit på promenad, vilat och små städat på förmiddagen.


Lördag:
Troligtvis till stan och titta på lite klappar. Hämta granris och sätta upp en ljusslinga efter det kratta och sopa.

Söndag:
Troligtvis städa då det är Fredriks sista lediga dag och då får jag tid att göra det i lugn och ro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: