Snusk och gnäll.

Vore jag gud eller trollgubbe skulle jag trolla så att ingen i min närhet kunde spy. Jag tycker verkligen synd om mig själv just nu och som grädden på tårtan har jag glömt tagit min medicin så jag mår ju inte precis guld själv, orkar inte ens gå och hämta den så snart mår jag nog ännu värre.

Hualigen vilket dålig helg detta har varit. Eller en dålig vecka i huvudtaget. Skulle bli så skönt att ha Fredrik hemma hela veckan förutom på Fredag då han var iväg men ack så fel jag hade. Har inte hunnit hämtat barr eller vafan man ska säga för att göra fint på trappen, jag har inte krattat upp de sista löven, hemmet ser ut som en bomb och igår när vi var i stan så hittade vi inte det köksbordet vi ville ha och kom hem utan. Minella har varit spy sjuk och nu är Fredrik spysjuk... Kunde det va blivit mycket värre?

Inte kan jag städa upp bomben som är här hemma heller, inte fören Fredrik blir frisk för då måste jag göra om det sen igen för att få bort alla snusk baciller. Oj vad jag klagar och oj vad jag skiter i att jag klagar för denna vecka har verkligen varit trist, ni får stå ut helt enkelt.


Bli frisk nu min älskade, snälla..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: