Städat hela dagen.

Känns som att jag har växt 40 cm denna vecka. Med det menar jag att jag har lyckats stanna hemma när både Fredrik och Minella var varit äckel sjuk. Minella var det inga problem med, det ju är mitt barn och min plikt att ta hand om henne. Jag visste att jag måste göra det, jag visste att jag skulle klara det men jag visste inte hur jag skulle reagera men nu vet jag det och det känns bra. När F blev sjuk var det värre. Jag mådde verkligen piss över att vara under samma tak som honom men jag var tvungen för Minellas skull. Det var inte lätt men jag klarade det och det är jag otroligt stolt över. Duktiga jag. För andra låter det som en jävlgt töntig grej men för mig är det sjukt stora framsteg.

Idag har jag varit hemma hela dagen och städat i flera timmar så nu är äntligen allt smuts och äckel borta. Jag ska snart gå och krypa ner ny duchad i nybäddade sängkläde, hur underbart är inte det då?

Imorgon hade jag tänkt pyssla lite ute om jag orkar. Vi har just nu två olika slingor i äppelträdet och det ser hemskt ut så måste försöka skaffa oss en ny likadan som den ena satt det ser bättre ut. Inne ser det i alla fall skapligt ut nu, det tack vare min älskade mamma som är den bästa i världen. <3

Igår var jag och Minella hemma hos mina föräldrar. Där åt vi ärtsoppa och vofflor.


Tycker Minella ser ut som TinTin i sitt hår, Hon hjälpte pappa sin i köket idag.



Nej nu ska jag gå i säng.
Ha det så bra folket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: