Arg flicka.

Min morgon har inte varit vidare bra, Minella vaknade jätte tidigt och var jätte ledsen. Ingenting fungerade, hon skulle inte vara vaken och hon skulle inte sova bara vara jätte arg. Så idag är det en mycket trött Mikaela som sitter i soffan och har ont i magen som jag alltid får när jag går upp för tidigt (undra varför jag får det bara för att jag går upp tidigt ju? Jag är ju inte riktig) Har precis hämtat mig en kopp kaffe och hoppas på att det ska hjälpa mig att bli människa idag.

Måste bara ta upp en sak jag och Fredrik diskuterat lite. Är det bara jag som är dum i huvudet som får ont i pannan när jag mår illa eller finns det fler? När jag var liten trodde jag att om man hade ont i pannan så mådde jag illa men där sa mamma att jag hade fel, men det är ju inte fel, inte för mig i alla fall. Mår jag illa så får jag ont i pannan så är det bara. Någon mer än jag? Fredrik säger att jag är dum i huvudet bara för det, haha.

Nej nu ska jag underhålla en mycket tjurig dam här hemma som bara är glad om hon får sitta på mig och banka på datan. Bara för att hon nästan alltid är glad fick jag igen allt dåliga humör just idag bara för att pappa är på jobbet.

KramKram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: