I L A N D S P R O B L E M ! !

Finns så mycket jag skulle vilja skriva om, finns så mycket att skriva om. Men det går inte, inte här, tråkigt nog. Därför har jag en block där jag skriver om allt som jag inte vill dela med mig till reaten av världen. Synd, det är i denna som jag skriverom mitt liv och hur jag upplever det. Det är där det står om allt som skulle kunna vara intressant läsning och det är det jag skriver bäst om. Synd att jag inte kan skriva ens i närheten lika bra om andra saker, synd att allt i bloggen blir samma, samma hela tiden och inte alls någon intressant läsning.

Någon gång kanske jag skulle kunna dela med mig om mitt så kallade "privata" liv, kanske i framtiden. Men detfinns ju så mycket hemligheter.

Nej slut på mina ilandsproblem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: