Pippin.

Måste städa men är så otroligt trött. Sov nästan ingenting inatt och Minella vaknade jätte tidigt och ville inte alls vila som hon brukar så då fick inte jag tillfälle att vila heller, känner mig verkligen mer död en levande.

Går och väntar på att klockan ska bli mer av flera anledningar, en tänker jag inte tala om och den andra är till Fredrik ska vakna så att jag kan få vila. Sen måste jag verkligen städa, det ser ut som ett bomb nedlag här hemma men just nu orkar jag verkligen inte.

Den lilla parverln sitter på en filt på golvet och leker med sina leksaker. Hon var först i sin gåstol men hittade på en massa hyss så det fick bli filten ett tag. Man måste verkligen hålla koll på henne nu då hon är överallt. Hundarna ligger tryggt o soffan där hon i alla fall inte kommer åt dem. Älskade barn och hundar.


Fredrik med en pippi han tyckte mycket o,. Birdie. (Vet ej hur det stavas).

Postat av: SOFIA

åh birdie! <3

2011-10-27 @ 12:30:24
URL: http://sofiabacklunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Häftigt våran lilla Birdie ...

2011-10-27 @ 20:14:39
Postat av: Svärmor

Häftigt våran lilla Birdie ...

2011-10-27 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: