Taggig rosenbuske.

klockan 09:00 la jag Minella och gick ut för att rensa ogräs. Hann precis med det innan Minella vaknade och då klädde jag på henne och satte henne i vagnen och så följde hon och Margit med ut för att titta på när jag bråkade med en äcklig och taggig rosenbuske som skulle bort. I en hel timme satt hon och tittade på när jag rensade ur hela rabatten på alla växter (bara jorden kvar som också ska bort men det tänker jag inte göra med Minellas leksakshink igen). Sen sköljde vi rent alla plattor och så gick vi in för att ge Minella lite lunch. Helt tyst va hon hela tiden vi var ute, satt bara och tittade intressant. Duktiga du, älskade barn. <3


Nu ska även jag försöka få i mig någonting att äta och sedan ska jag väcka Fredrik.  Jag ska nämligen iväg och rida om ett tag. =D





Här sitter hon och tittar på sin mamma som bråkar med rabatten. Älskade underbara du. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: