Tråkig dag.

Igår var Emma, matte, Alicia, Lelle, mamma, pappa och alla gullisar här och åt tårta som min snälla mamma hade bakat. Vi firade lite i förväg då vi åker utomlands på min födelsedag som är imorgon. Jag fick muggar av Emma, Matte och Alicia som var jätte fina, tack så mycket. Innan dem kom så städade jag här hemma så att det är hyffsat rent när vi kommer hem.

Idag är det mycket att göra. Gräsmattan ska klippas, läv ska krattas, vi ska åka till tierp och ta ut pengar och handla det sista. Ska även till Örbyhus en sväng och låna lite kläder av Alicia. Sen ska det packas och tvättas. Hualigen vilken tråkig dag.

Fredrik har jobbar natt inatt så jag, Minella Margit och Märta gick en lång promenad imorse och då somnade Minella. Jag sitter och slöar framför TV:n och ska slumra jag med hade jag tänkt.

Bye.


Postat av: Sandrah

Ha det så bra utomlands ! :) Hoppas ni får det kanon !

2011-09-30 @ 21:14:16
URL: http://tovaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: