Fläsk Fia.

Idag trotsade jag, Minella och gullisarna kylan och åkte till lekparken. Där gungade vi och ålte kana. Minella tyckte det var skoj. Tog bilen för att Märta skulle ha frusit så om vi gick och att hon sen skulle stå still där och gå hem igen. Men fick dåligt samvete när vi kom hem igen för hundarna behöver få ur sin energi så vi gick en promenad. Skönt att få lite sol på sig i alla fall.

När vi kom hem fick Minella krypa omkring ute medans jag ställde in vagnen och då tippa hon ner i rabatten. Det var liksom inte lika hårt underlag där som på plattorna. Det är min söta klantfis det. Hon ramlade hemma hos sin mormor och morfar med men kinden tog emot vardagsrums bordet satt det dämpade fallet och hon bara log. Fläsk Fian min som har riktiga "kudd" kinder.

När vi kom hem tvär slocknade hon i sin säng och jag ska försöka göra detsamma nu. Är jätte trött, sov så dåligt igår natt då jag har så ont i ryggen men det är bättre nu.


Gunga i en för stor gunga.


Snacka om att se sur ut. Hon fattade inte alls vad jag pysslade med.


Slänger även in denna bild bara för att jag
tycker om min nya bricka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: