Vad hände?

Jag har väldigt dålig hår kvalité och har alltid haft. Extremt tunt och allt annat som man kallar dåligt. All färgning och en graviditet gjorde ju också sitt. Nu kan jag inte skjuta upp det längre, nu kan jag inte längre blunda för sanningen så innan jag ångrar mig igen så tog jag helt enkelt saxen och kapade skiten. sagt och gjort jag ser galen ut. Detta gjorde jag bara för att nu kan jag inte längre undvika att gå till en frisör och nu vill jag inte längew skjuta på det.

Detta var all längd jag hade. Kan ni då förstå hur mycket mitt hår gått av och hur tunt det faktiskt är?

Postat av: Svärmor

Hallå <3<3 Vad har du gjort hjärtat ... att du vågar själv så där bara, men du passar säkert i kort hår med. Du är bra tuff som gör det själv så :) Kramiz till er alla <3<3<3

2012-02-17 @ 21:34:03
Postat av: mikaela

hehe ja det undrar jag med. Men jag kände att jag kan inte skjuta på det längre och för att inte göra det skapade jag en katastrof satt jag måste fia det. Kommer nog få kortare hår än din son men jag vet ej ännu. tyvärr men jag har nog inget val.



Jag passar inte i kort har haft jätte kort förr och jag ser ut som en man. HAHA. Men tack för dina fina ord. <3

2012-02-18 @ 22:29:10
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: