Varit dött här ett tag.

Det har varit dött för mig på bloggen ett tag. Jag har haft fult upp och tankarna på annat. Det har varit jobb, sjukhus, mera jobb, trimmning av Margit, klippt av allt mitt eget hår, och kalas firande. Minellas farmor kom hit i Fredags och firade Minella. Hon fick en fin bil som Minella tycker jätte mycket om. Jag och Minella har även varit hos Isa på kalas (isa är grannens 2 åriga lilla tjej). Otroligt glad att vi fick komma över och fira mer er. Roligt för Minella att träffa lite andra barn och roligt för mig att träffa lite nya vuxna. :)

Idag har Minella och jag varit i stan och trimmat Margit och nu på kvällen har jag faktiskt lagat Middag, Känner m ig otroligt stolt över det för det händer ju inte så ofta. Hoppas mannen min blir glad. När jag kom hem från stan såg jag att Fredrik hade  gjort en massa han också och det är jag väldigt tacksam och glad över det.

Jag trivs ganska bra i min nya frissa. Okej jag gillar det bättre som långt men jag var tvungen att klippa av mig det då det var så trasigt och bara ramlade av. Frisören gjorde det otroligt bra och fick till det riktigt fint. Skulle även ha färgat det mörkt då mitt hår inte kommer klara av blekning mera men hon ville inte färga det  då det är så pajjat och jag är faktiskt glad att jag får ha det ljust ett tag till då jag trivs bäst i det.

Nej nu kom min man äntligen hem från jobbet.
Ha en trevlig kväll (natt).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: