Nya tänder och matat med svans.

Min dotter får min verkligen att må så mycket bättre.
Imorse vaknade jag av att hon tvingade in vällingflaskan i min mun och när jag tittar upp sitter hon precis intill mig och ler. Fredrik hade hämtat in henne inatt. Inte allt för vanligt att hon vaknar natte tid men jag märkte redan innan vi somnade att hon sov otroligt oroligt.

När jag sen satt och drack kaffe med Märta i knät kom Minella och gosade med mitt ben, hur söt är hon inte? Sen hittade hon Märtas svans, När Märta då tittar upp och undrar vad hon håller på med så försöker Minella pressa in svansen i munnen på Märta, Snällt att bli bjuden på sin egen svans eller vad säger ni? Nu lät detta hårdhänt men så var det inte, Hon får nämligen inte vara hårthänt på dem men om hon inte drar i dem får hon gärna utforska dem och Hundarna tillåter det just för tillfället vill säga. Ingenting utan att dem tillåter det.

Förövrigt hittade jag en ny tand i Minellas min igår. Jag visste att det var en på G men jag visste inte att det skulle komma en tand där. Så troligvis kommer det fler mycket snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: