Utveckling och vänner.

Åh jag skulle vilja träffa fler människor med barn satt Minella skulle få lite kompisar. Som det är nu finns det inga många med barn som jag faktiskt träffar särskilt ofta. Hon har ju börjat komma i den åldern då man faktiskt intresserar sig för andra barn allt mer. Nästan så att jag längtar tills att hon börjar på dagis satt hon får möjlighet att träffa flera barn att leka med. Lite små jobbigt faktiskt.

Annars så börjar lill hjärtat bli riktigt stor. Hon går mer och mer men föredrar fortfarande att krypa nu när hon har lärt sig det. Hon pratar för fulla muggar, inga riktiga ord förutom "mamma" och "pappa" men hon pratar på sitt eget språk. När man är i affären har  man fått börja hålla sig i mitten av gångarna då hon sträcker sig efter allt och hon hittar på nya bus hemma varje dag. Att rycka ur boxer kortet, riva ur allt toa papper, öppna skåp och lådar och riva ut allt där. Ja allt det är stora favoriter.



Postat av: Sandrah - Mamma till Tova <3

Vet precis hur du känner det där med att träffa andra med barn .. Är samma lika för mig , och så får man dåligt samvete över det att typ Tova ska drabbas osv . Men vi kanske skulle slå oss ihop någon dag :)

2012-01-25 @ 22:21:53
Postat av: mammatilltindra

Vi borde ses någon dag och ta en fika och låta dem leka :-)

2012-01-26 @ 00:44:00
Postat av: mikaela

Ja det tycker jag låter som en bra idé :)

2012-01-26 @ 19:58:23
URL: http://hallontuttar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: