Äntligen

Vaknade tidigt imorse av att Fredrik knaprade på en hårdmacka alldeles för högt. Kunde inte somna om efter det. Efter minellas frukost gick vi ut en sväng, rensade ogräs på framsidan och lekte. Senare när hon vilade på påbörjade jag storstädning inne. När Fredrik vaknade så drog jag till läkaren och varför har jag inte gjort det för typ flera år sedan? Så svårt att få hjälp var det ju inte. När jag kom hem igen fortsatte jag städa så kom min alldeles för snälla pappa förbi för att säga hej. Jag blir nästan arg på min familj för dem gör alldeles för mycket för oss men vi är otroligt tacksamma för allt ni gör. Fredrik lagade god mat,". Lelle snodde alla hundarna och vi blev hundvakt åt mamma och pappas hundar. När minella somnade så rensade jag ogräs på baksidan och nu har jag slagit mig ner i soffan med ett glas oboy och tittar på film. Fredrik klippte även gräsmattan satt det har varit en rikti fixar dag. Men nu blir det film. Pyyyys



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: