Kött ätande dinosaurier.

Jag är så trött så trött. Känns som att jag vill att denna natt ska hålla i sig förevigt. Känns som att jag vill åka iväg på hotell och bara sova, då ser man inga måsten som behöver göras utan det finns det städare till. Man kan ligga och slöa utan dåligt samvete bara vara.

Ja ungefär så trött är jag. Väntar på att min sambo ska komma in till mig som just nu tröstar lilla dottern som vaknade och var lite ledsen. Men det är tyst så jag hoppas han kommer snart och att lillan får fortsätta sova i lugn och ro.

Jag har de senaste nätterna drömt så sjuka, jobbiga tankar satt jag vaknat hela tiden skräckslagen. Det är det jobbigaste med att få barn tycker jag. Nu är det inte bara mitt ego jag som ska fly i mina drömmar utan nu finns även Minella där. Så jobbigt att drömma att mitt barn blir utsatt för de mest vidrigaste sakerna. som til exempel när vi fick gömma oss i ett kylskåp för att inte bli uppäten av en dinosaurie. (att drömma om kött ätande dinosaurier är en av de jobbigaste drömmarna jag vet, efter drömmen om ett elakt piano förstårs.) Ja jag är dum i huvudet men jag har en otroligt vild fantasi ska ni veta. ;)

Om jag inte vaknar av drömmar så vaknar jag av att jag måste upp och kissa som är typ 3-5 gånger ungefär. Inte direkt roligt och det är sjukt drygt.

Nej nu har nog sambon somnat där inne så nu måste jag hämta han.
nog om svammel. GODNATT!

Btw.
Ni är fan otroliga. Mer dummare får man leta efter...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: