Lekparken.

Idag har jag, Fredrik och Minella varit i lekparket och lekt med lill trollet. Hon tyckte allt var jätte roligt ända tills hon satte sig i en gunga, då var det bara gunga som gällde och så fort du tog ur henne så började hon grina och ville tillbaka. Synd bara att jag blir så sjukt illa mående bara jag tittar på en gunga satt alternativet att gunga tillsammans med henne finns inte.  Vi hade i alla fall roligt och både F och jag klämde ner oss i kanan och åkte med trollet.

Därefter handlade vi lite, tog en kaffe hos mina föräldrar och sen for vi hem. F åkte direkt till jobbet och vi gick en liten promenad. Chilina fick följa med mig hem så hon satt i vagnen med Minella på promenaden då hon tycker sig vara för gammal för att gå längre promenader men går kortisar och vilar lite emellan.

Minella somnade 1 timme tidigare en vanligt idag. Fick kämpa för att hålla henne vaken efter middagen och till slut gick det inte längre, det bekymmrar mig då det kommer betyda att hon vaknar ap tidigt.

Orkar ej ladda upp bilder nu ifrån lekparken men det kommer.
Godnatt.

Postat av: Farmor

Det lät mysigt ... Får väl se bilder snart <3 <3 Kramiz :-)

2012-03-30 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: