Hund fix.

Igår kväll packade jag Minellas väska och ringde dagmamman för att hon skulle dit idag men där tog vi oss vatten över huvudet. Imorse hade hon gojja i ögonen igen. Hur länge varar sådant?

I vilket fall så åkte mannen till Tierp för att fannade jagå ordning och reda på en räkning tillsammans med sin mor. Själv stannade jag hemma med en sovande Minella så jag passade på att börja fixa i ordning hundarna. Klorna är klippta, öronen är tvättade och de är badade. Mira fick ögonbrynen ryckta och Märta fick sin lugg klippt. Kan jag säga hur sura dem är på mig? Nu ska jag bara borsta dem så är de klara sen. Men hela hemmet känns istället skitit.

Nej nu måste jag underhålla min dotter som klättrar på väggarna.
hej då.

Btw, Mira sov i sängen inatt. Otippat?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: