dansa, pausa...

Tog min en långt väldigt, VÄLDIGT varm dusch nu på kvällen. Ibland bevöver man känna lite för att tänka på annat. Åt  fantastiskt god mat i min ensamhet som Fredrik kokat ihop och sen gick jag in till min sovande dotter för att bara titta på henne och lyssna på hennes andetag. Det kallar jag rogivande. När jag sen skulle in i min eget sovrum typ blunade jag för att inte förstöra känslan jag fått och mötas av de kaos vårat hem består av. Nu befinner jag mig i sängen och ska ÄNTLIGEN sova, men ska snart upp igen satt det mysiga gåt fort över. 
 
Skulle behöva dansa och pausa lite för att få det här roligt igen. (hur stavas pausa???)
 
på tal om ingenting, jag älskar min nya ljusstake. ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: