Att göra i oändlighet

Vila min ömma nacke? psss, jag har slitit som ett djur sedan förra inlägget. Jag fick panik av att det är stökigt här hemma och vill inte storstäda ännu så tog tag i en storrensning här hemma, man samlar på sig mycket skit genom åren, till och med jag som hatar saker. Rensade en byro i köket, tvättstugan, städskåpet och lådorna på toaletten ändå är båda våra bilar proppfulla med saker som ska kastas. Jag fattar inte vart allt låg någonstans? 
 
klockan 20 kom mamma förbi med hundarna så gick vi en lång promenad med alla 8 gullisar, valpen kände inte alls för att bli buren vissa sträckor utan ville springa hela tiden, en riktig liten tuffing. 
 
När vi kom hem torkade jag ur sopskåpet och satte mig och målade mina nya stolar samtidigt som vi tittade på Paridise hotel, Fredrik satt och latade bredvid med en öl den jäveln. 
 
Så med andra ord har jag fått en del gjort idag imorgon jag ännu mera att rensa, inte ens 1/4 är klart. Minella är även hemma med mig imorgon så jag kan ju inte fixa hela tiden utan får springa lite emellan och leka med min tjej och passa på när ho vilar om hon nu vilar. Ska även hinna med att rida världens bästa häst och gå på hundpromenad i Tierp imorgon. Har inte bestämt mig för vilka jag ska ta med ännu, pallar fan inte gå med 5 st själv och då måste jag välja vilket ger mig ångest. Märta är minst behov av en promenad men behöver jobba på att hon inte är störst, bäst och vackrast och Mira behöver tuffa på sig och Margit har mest behov av en promenad. Jag får nog gå två promenader imorgon så jag slipper denna ångest. Tar med mig hela drösen och Minella på en sväng här henna imorgon. 
 
 
Rakt ska det vara, inga fotspår, de ser ut att vara mindre än vad det är. 
 
Min coola dotter. <3 
 
Skit göra
 
Ja vad säger man? ;) Tur jag är envis och snabb


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: