Att han skulle ha vart väldigt mager hos oss. Inte RIKTIGT va?

Fick höra rykten för ett tag sedan att Erland skulle va varit väldigt smal när han åkte ifrån mig och jag tog faktiskt väldig illa vid mig att att få höra detta då det inte alls stämmer. Erland var mycket rund och fin och bra mycket kralligare en ett "vanligt" fullblod, han såg i slutet snarare ut som ett halvblod. 
 
För att dementera dessa rykten tänkte jag lägga upp lite bilder på Elis här som i och för sig är tagna någon månad innan jag sålde honom men under dessa månader byggde han upp ännu mera och är det ingen som tror mig kan jag även leta upp dessa. 
 
Här har ni Erland. Han är vid tillfället 6 år gammal och är av rasen Engelst fullblod. 
Ser han mager ut? 
 

Postat av: Matilda

HAN ÄR VERKLIGEN INTE MAGER, hur fin som helst :D

Svar: Tack Matilda. :)
Mikaela

2013-12-28 @ 07:27:03
URL: http://wibbans.blogg.se
Postat av: Anonym

Wow, så fin! Riktigt krallig! Ta inte åt dig, finns alltid folk med en massa åsikter 😔

Svar: Tack. Jag vart mest bara sur för jag vet att han var allt annat än mager. Mycket tråkigt att folk ska ha massa tråkiga åsikter. :(
Mikaela

2013-12-28 @ 19:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: