Hund promenad.

Hello! 
Idag har jag och Minella myst inne hela dagen och tittat ut på den vuta marken, ut ville hon minsann inte gå. Snart ska jag bege mig mot stallet och sköta om den vackraste hästen jag vet. Har inte bestämt mig hur jag ska göra med ridningen. Det har kommit lite snö och jag ser inte underlaget och det är läskigt när hon inte har brodd. Jag ska hem till mamma och hämta min broddkartong och leta upp en gängtapp. 
 
Senare ikväll blir det nog en hundpromenad i Tierp med massa olika folk från Tierp. Idag kommer jag inte ta med mig alla hundar, det är svårt att gå med fyra hundar när det är 15 hundar till runt om, speciellt inte med fegis Mira. Vill kunna koncentrera mig på Mira och tar nog med mig henne och Margit. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: