Min lista är FÄRDIG!!

Idag åkte jag till stallet när jag vaknade och red ut med Andrea, det var trevligt. Sen hann jag hem och hälsa på min kära dotter lite innan hon for iväg till stan med sin far och farmor. När de var borta sökte jag lite jobb och när de kom hem igen så fick jag hjälp att flytta soffan för att komma åt elementen så jag kunde ta bort kopan och dammsuga bakom. Har så ont i ryggen så orkade inte flytta monster soffan själv. Sved som fan i ögonen då jag har haft i på tok för mycket cintron kulor i dammsugaren.  Sen har jag även klippt av fransarna på mina mattor här hemma så nu slipper jag ångesten över fransiga fransar på mina nuvarande mattor. 
 
Det är typ de ända vettiga jag har gjort idag, förutom min dagliga städning då vill säga. Åkte med Minella till mamma och pappa för lite mat i magen då jag inte orkade laga mat själv och Fredrik har farit iväg till Emil för att leka ungdom ikväll. Märta sover hos Lelle för att underhålla valpen då de har blivit bästa vänner så i sängen blir det bara jag, Margit och Mira och kanske Fredrik då om han ramlar in lite senare. 
 
Imorgon står storstädning på schemat och sedan tar jag fan julledigt från min OCD!! Går det? ;) 
Kanske kan komma ikapp med min hygien då, jag har inte orkat duschat och luktar ogott, tur jag bara sover med hundrna som inte bryr sig. ;) 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: