Stolt över Miras utveckling.

Sushi var galet fin idag. Hon var pigg men försiktig då det kommit snö och hon kände sig inte helt säker på underlaget och eftersom hon hade sådan bjudning så fick jag upp henne lite mer än vanligt. En alldeles perfekt blandning mellan allt. Det var ett sådant ridpass som jag inte ville avsluta men som jag faktiskt valde att sluta lite tidigare än vanligt då vi fick sådan känsla som jag kan leva på länge och jag ville avsluta när hon kändes som bäst. 
Jag vill bara att vårat transportproblem ska lösas snart så vi får komma ut och träna igen. 
 
Efter detta otroliga ridpass var det hundpromenad som gällde. Idag hade jag bara med mig Mira och Margit så jag kunde koncentrera mig lite mer på Mira som är väldigt rädd för andra hundar. Mira skötte sig bra och jag känner mig stolt över hur mycket hon har utvecklats den senaste tiden, det kanske blir en hund av henne också. När vi kom tillbaka till bilarna stod Fredrik där och väntade med sin bil. Hon tog Margit och Mira tillsammans med Minella och Nyx och åkte hem Själv tog jag Märta som ville var med mammis och åkte och sa hej till mamma och pappa. 
 
Har slagit in lite julklappar och tittat på tv nu på kvällskvisten. 
Ska snart försöka sova, tror inte riktigt på det då jag har sådan ångest över jag vet inte vad. 
Godnatt. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: