Alla dessa smycken.

Tittade nyss igenom en del av mina smycken och hittade flera som jag glömt bort och haft i lådor ett tag. Mitt silver armband jag fått av pappa för många år sedan, det tillhörande halsbandet har jag tyvärr tappat bort. Ett armband jag fått i julklapp av honom, en guldring jag fått i present av mamma, silver armbandet jag fick av min farbror Benny i dop present, alla dessa smycken jag fått av Fredrik, halsband och armband flera av varje, halsband och armband som jag fick av min f.d. Svärmor när jag gick ut nian, halsband jag fick av nuvarande svärmor i julklapp med mitt och Minellas namn, örhängen som ser ut som kycklingar jag fick av min mormor i påsk present och flera halsband jag fått av henne varje gång jag hälsat på. Jag sprang alltid in och beundrade hennes halsband när jag var där och hade alltid ett med mig hem. Det finns mycket minnen i dem alla. Jag måste skaffa mig ett snyggt smyckes ställ så jag får se dem varje dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: