Blommfan!!

Jag fattar inte hur kan det vara så svårt att hålla liv i en jävla blomma? Jag kan verkligen inte ha en blomma längre än en månad utan att den dör. Jag är glad om den överlever en vecka. Spelar ingen roll vad jag dör den dör ändå. Jag vill  ha många blommor då jag tycker att det luktar "fel" hemma hos oss och inbillar mig att det lutkar bättre med många blommor. Lukten sitter i sedan vi flyttade in för två år sedan, såhär luktade det inte hos oss i Tierp eller Söderfors.
 
Jessica sa till mig en gång för längre sedan att man inte ska skaffa barn fören man kan ta hand om en hund och man ska inte skaffa en hund fören man kan ta hand om en blomma. haha, tur jag lyckas med andra och tredje steget fast jag totalt misslyckas med det lättaste. Blommfan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: