Hatar att gå och lägga mig.

Som vanligt är jag vaken mitt i natten och har svårt för att landa i sängen, den där satans sängen ger mig ångest på kvällarna. Dagarna där emot så är den himla fin och då lägger jag mig mer en gärna. Fattar inte varför det är så? Varför får jag ont i magen så fort jag tänker att jag ska gå och lägga mig på kvällen? Hm...
 
På eftermiddagen var vi i alla fall inne i stan för att handla lite födelsedags presenter åt vår kära dotter, hon fick även välja present själv som hon sedan inte ville ge ifrån sig. Då vet vi i alla fall att hon kommer älska den. ;) Hon är bra fin hon vår dotter. Jag skulle kunna skryta om henne i evighet. Igår eller snarare i förrgår sa hon sin första tre ordiga mening, "Tack för maten". Det tyckte jag var en fin mening att lära sig. Jag gillar när man visar tacksamhet.
 

Nej nu ska jag försöka lägga mig i den där motbjudande sängen!!
GODNATT
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: