Min man är ett kap. <3

Läste ett inlägg på familjeliv där folk berättade om fina saker en partner gjort för en och kan inte annat än le åt åt Fredriks alla fina saker han gjort för mig. Alla gånger jag får sova på morgonen, Han lagar mat VARJE dag åt mig, han maserar mig när jag ber om det, han hjälper till mycket med allt, Han rastar hundarna verje kväll och morgon om vi både är vakna vill säga, blombudet han skickade till mig när jag var sur, tar hand om mig när jag mår dåligt, står ut med mig mina dåliga dagar, tar av mig byxorna när dem sitter för tajt över fötterna, Går med på mina alla tokiga idéer, står ut med mitt petaniska betéende och hjälper mig och jag ber om det, får alltid välja film både hemma och på bio.
 
Listan skulle kunna göras lång. Detta är det mest vardagliga. Min karl är verkligen ett kap. <3
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: