Storstädning, äntligen!!

Nu är det vardag igen. Det betyder fyra hundar i sängen och den ena fiser så man bara kan andas med näsan. Så värt det. <3 Fast visst är det trångt, varm och ibland blir man lite irriterad när någon ligger på täcket så det sitter fast.
 
Idag har jag städat, SÅ SKÖT!!! Men det tog bara ett par timmar så jag undrar vad jag har missat? Har även grattat Fredriks bror Mattias som fyller 26 år idag. Trodde det var 25 men sak samma. Han får ta det som en komplimang. ;)
 
Imorgon kommer Svante hit på eftermiddagen och så ska jag hinna med en promenad. Hundarna förtjänar det och jag börjar bli tjock igen. Legat på latsidan alledes för länge nu och jag blir så arg på mig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: