Vänner. <3

Att det ska vara så svårt att lyfta telefonen och ringa ett enkelt samtal? jag fattar inte, har behövt ringa detta samtal i en månad nu men kommer mig inte för. Imorgon ska jag RINGA!! Ska även ringa mig ett samtal till min bästa vän som nu befinner sig inom sveriges gränser igen. ÄNTLIGEN!! fast det har hon gjort i snart en vecka men ändå.
 
Tidigare idag så ringde även en go gammal vän som jag ofta tänker på och saknar. Han skulle komma förbi någon dag och det ser jag verkligen fram emot. Tony. <3
 
Har haft besök av Svante idag som gav en jätte fin tröja till Minella. Han fick inte sitta ifred en sekund för Minella. Det skulle byggas lego, titta på tåg, sitta på ett annat ställe, titta på massa olika saker. Hon tog ikapp all tid och det värmde att se.
 
När jag lämnade Minella imorse så kom Åsa med en jätte fin barbapapa tröja och ett par rosa byxor. SÅ SNÄLLT och det värmer otroligt inom mig att hon tänker på lilla Minella. Nu menar jag inte bara presenter som det kanske kan uppfattas utan att hon finns med henne i tankarna. Det värmer att se Minella krypa upp till henne. Minella är inte så mycket för närhet och när hon gillar någon visar hon det tydligt och med Åsa är hon gärna nära. Man känner sig verkligen trygg, glad, och kärleksfull när man ser dem.
 
Jag är tacksam över att jag har fått lära känna så fina kvinnor som Åsa och Ida. De är varma, snälla, omtänksamma,  underbara och har verkligen hjärtat på rätta stället. Precis sådanna människor som jag vill ha i min närhet.
 

Postat av: ida

naw va söt du är!! vi är grymt glada att vi träffat dig med!! Du är en toppentjej <3 Världens bästa Mikaela!

2013-03-01 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: