Jag skulle aldrig...

Jag skulle aldrig klara mig utan..
1. fyra socker bitar till kaffet.
2. Somna utan Märta i armhålan om hon är hemma.
3. Gå på toa utan internetuppkoppling.
4. Äta potatis utan smör.
5. Sova utan min trästen i handen.
6. Ha fler eller färre en 8 köttbullar på tallriken.
7. Krama en människa på bara en sida.
8. Få en puss på bara den ena kinden och inte den andra.
9. Somna i en obäddad säng.
10. Gå och lägga mig och inte varenda pryl ligger på sin plats i detta hem.
 
Det visste ni inte va? Jag lider faktiskt med Fredrik ibland som får stå ut med mina tokigheter och det finns så mycket mer som jag inte orkar rabbla upp. Jag är sannerligen speciell. Jag vet i alla fall att Fredriks kärlek till mig är sann för om den inte vore det skulle han aldrig stå ut med mig.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: