Middag och sällskap

Måste finna den där gnistan...
 
Minella mår jätte dåligt, 40 i feber och riktigt hängig. Hade mamma, pappa och Lelle här på mat ochhon satt och nästan somnade vid bordet. Fick mjölk i flaska och lägga sig i soffan och somnade bums. Nu sover hon i sin säng med antar att hon kommer inom kort som hon brukar när hon är sjuk. Välling är det ända som duger åt henne nu och jag klandrar henne inte för vem vill äta när man mår så dåligt? Imorgon ska mamma köpa lite host medicin och så ska jag be henne köpa glass. Stackars älskade flicka.
 
Maten var i alla fall god och det var skönt att bara prata och umgås. Johan tittade förbi på en kaffe tidigare också och honom är det alltid trevligt att träffa. Han blåste ballonger med Minella och hon vart så nöjd så. Hon har tjatat om ballonger hur länge som helst och nu fick hon äntligen nya av Lelle.
 
Nu blir det sängen för detta blir nog en tuff natt.

Postat av: jenny

SV: Ja, det är nog en kombination av en ful ovana samt att det har blivit för trångt för henne i munnen. Om hon funkar på hack så tänkte jag rida på det ett tag framöver så får vi se om det blir bättre sen. Jag rider på ett rakt bett i vanliga fall som gör det lite svårare för henne att tugga på och bita fast i.

Haha har hon?! Gud vad pinsamt xD

Svar: Hoppas det blir bra =)
haha ja. fast det var inte meningen. Mamma var ut och red med en bekant som skulle rida upp vid sushis sida och just nu sparkade Sushi mot en broms och träffade smalbenet och det verkligen small till. Själv harjag fått en spark i magen av henne när jag gick bakom henne när hon stod i transporten. Men fick skylla mig själv för jag visste ju att hon kunde sparka för att man inte skulle fälla upp luckan när man precis lastat henne. Annara kunde jag sitta bakom henne, under henne och jag lidade fullständigt på henne. :)
Mikaela

2013-01-19 @ 12:07:31
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: