friserad Margit.

varför utsätta sig för jobbiga saker när det inte ger någonting?
 
Idag har Margit varit in till frissan och blivit fin. Om två veckor är det dags för Mira att åka in och bli lite finare men det är bara det att det inte växt ut någon päls!! Känns lite väl stressat då vi ska iväg på utställning och jag vill INTE ställa henne så som hon ser ut nu, det blir bara pinsamt. Vill istället ta med mig margit men det går ju inte att ändra. Skulle även jag behöva mig ett besök hos frissan. Inte klippt mig sedan jag rakade av mig det och det var i april. Ni kan tänka er hur jag ser ut? slitet och helt utan frisyr.
 
Nu ska jag försöka hoppa i säng. Imorgon ska jag in till försäkringskassan och krångla med papper.
Godnatt.
 
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: