Hundutställning

Varit på hundutställning med Mira idag. Tyvärr är inte min prinsessa i päls alls och jag ville egentligen inte åka med henne för det finns så många kärrningar där ute som gottar sig och snackar så mycket skit, så vart även fallet och min kära mor fräste i och sa högt: Jävla kärring och glo och snacka så mycket skit. Fattar hon inte att folk kan läsa på läpparna? Kanske hon ska koncentrera sig på sitt i ringen istället för att blänga på andra. Men jag ser det som social träning med min tjej. Hon är nämligen alldeles för feg och blir väldigt obekväm och kryper ihop, det vill jag ändra på.
 
Har varit mycket hund denna helg. Klippt klorna på alla, klippt Malous päls. Tagit bort underull på Malou, Margit och Mira, badat Malou och massor av annat hund relaterat. Imorgon kommer älskade Märta och Margit hem som har sovit hos Lelle. Så tomt utam dem och Mira tycker det är jätte trist.
 
Nej nu ska jag sova äntligen, hoppas jag kan somna nu bara. Imorgon har jag sovmorgon som är väldigt efterlängtad men har på känn att jag kommer gå upp tidigt ändå då jag gjort det ett tag nu.
Godnatt.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: