Sorg och glädje

Länge sedan jag var såhär trött på kvällen. Känns som att ögonen går i korts och hjärnan hänger inte med. Det har varit en rolig dag, en trevlig dag,  en tuff dag och en tung dag. Trevligt och roligt har jag haft tillsammans med Ida och Åsa. En tuff och tung dag för att Bruno dött och jag tycker så ofantligt synd om Jennie. Hennes bruno var som min Tarzan så jag vet hur ont det gör och jag vill inte ens att min värsta fiende ska känna den smärta. Åkte hem till henne en stund ikväll, pratade om allt möjligt. Kära du jag lider med dig.
 
Tidigare idag var jag med Ida och Åsa i Sandviken på loppis, flera olika loppisar. Känner mig så nöjd när jag kommer hem med två fulla påsar med kläder för samma pris som när jag annars bara köper två plagg. Två par nya skor vart det till flickan min också, båda två till sommaren som jag inte vet om den kommer.
 
Nu ska jag sova och jag hoppas jag kommer göra det i en evlighet. Min kära sambo går upp med skrotan imorgon och jag måste säga att min man är guld värd. Mycket kan man säga om Fredrik, bra som dåliga och en av dem bra är att han är en fantastisk pappa, ett riktigt pappa kap med andra ord.
 
Godnat.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: