I will miss you, see you in heaven.

Sitter och funderar på om jag ska rida nu på förmiddagen eller eftermiddagen. Skulle vara skönt att göra det nu så jag har lite tid på mig och få låta tankarna flyga iväg i lugn och ro.
 
Igår när jag var där friserade jag manen, hovarna, öronen och svansen, han vart så fin så. Sedan tog jag en skitt tur i skogen och det var mysigt, han reds för första gången i sitt liv på hackamore och det gick bra. Saknar Sushi mer och mer ju mer jag är i stallet. Henne känner man ju utan och innan och jag vet precis vart knapparna sitter och hur hon tänker. Älskade lilla Sus.
 
Igår smörjde  jag även upp alla hästsaker jag letat fram uppe på vinden, stövlar, grimskaft, tidemantygel och annat smått och gått. Passade även på att smörja upp mina skor och hundarnas koppel, de blev som nya. Sitter och tittar runt på en sadel som jag vet passar mig och mina långa ben, har väldigt svårt att hitta sadlar där mina knän får stöd då jag är så lång.
 
Planterat blommor har jag också gjort så nu är det fint på våran gård, bara altan och sandlåda som fattas men det kommer inom kort.
 
Nej nu blir det kaffe och titta omkring på lite roliga ting här på nätet.
Godförmiddag.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: