Vår lilla gård.

Idag har jag och Minella skjutsat min farmor till sjukhuset. Efteråt tog vi en fika och pratade massor. Det var trevligt och roligt att Minella får träffa sin gammel farmor. Minella och jag somnade som stockar när vi kom hem och sov alldeles för länge båda två så det blev en sen kväll för skruttis och ännu värre för mig, så kan det gå. Att vara bland folk tar på mina krafter.
 
Börjar få fint på våran lilla gård nu. Hämtat stora stenar och lagt runt rabatten. Blommor är satta och vår nya altan är nästan färdigbyggd. Så fint, tack världens bästa pappa för att du är så hjälpsam och duktig, även tack till älskade mamma och Lelle. Har sågat ner träd och fyllt halva sandllådan, ska köpa det som fattas då det är förbannat tråkigt att sila sand med Minellas leksaker. Ska sätta en eller två rosbuskar till så är jag nöjd. Trivs bra här faktiskt.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: