Kärlek i bilder.

Riktigt otaggad idag. Sov alldeles för länge och ville inte alls vakna när Fredrik försökte väcka mig. När jag väl kom upp så drack jag en massa kaffe och åkte och lunchade hästarna och mockade. Sushi får vila idag, egentligen skulle hon få vila imorgon då det blir lite tajt för mig att hinna med. Får helt enkelt kliva upp i ottan imorgon så jag kan rida i lugn och ro utan stress imorgon. Ganska mysigt att rida tidigt på morgonen i skogen, speciellt om det är fint väder och man får se solen stiga upp.
 
Minella var varit ett trevligt barn även idag, va lite små tjurig ett tag då hon blev lite eftermiddagstrött. Så som hon har härjat så kommer hon nog sova gott inatt.
 
 
Kärlek i bilder.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: