Sovit gott.

Efter föregående inlägg somnade jag gott tillsammans med Mira och Märta. Vaknade till av att Lelle kom men jag var för trött för att kliva upp så han fick dricka kaffe i sin ensamhet, så snäll jag är. N'r jag vaknade hade jag även Margit bredvid mig som han så snällt lämnade tillbaka. 
 
När jag sovit gott så drack jag mig en kopp kaffe och åkte till stallet igen. Margit fick följa med mig idag, hon satt så fint på sin filt fast folk kom och gick När jag red fick hon sitta i bilen då hon inte gillar att sitta nere vid banan. Sushi var jätte fin idag, som vi har slitit denna vecka, hoppas det håller i sig till imorgon när vi ska iväg på träning igen. 
 
Snart åker mamma och pappa till Ullared och jag ska vara fräck och skriva mig en önskelista därifrån, inte för att jag har några pengar att skicka med, BLINK BLINK!! ;) 
 
Jag vill ha en sådan!! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: