Hiss och diss.

 
Går till mina föräldrar som ställer upp otroligt mycket på oss, Lelle är självklart inräknad i föräldrar kategori. Utan dem skulle jag inte veta vad jag skulle ta mig till? Jag älskar er stort. 
 
Till Margit. Jag känner mig otroligt stolt över dig och jag är stolt över mitt arbete med dig. Du kan vara med överallt och anpassar dig snabbt. Du är älskad ska du veta.
 
Att "hästsaker" är så otroligt dyra. Jag köper inte jackor, tröjor och dyligt på en ridsportsaffär då det är typ dubbelt så dyrt. Köper hellre på någon helt vanlig affär och dessa kläder fungerar alldeles utmärkt som "ridkläder" 
 
Mira och Nyx. De skäller så mycket när han har dem tillsammans och triggar varandra. De är väldigt irriterande och pinsamt när de får sina utbrott här på kvällarna och väcker hela grannskapet med sina dumheter. 
 
Lera. Jag hatar denna höstlera som är överallt. Leriga hagar, leriga hästar, lergiga hundar och lerig Minella. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: