Innan stormen.

Minella gjorde morgon redan klockan 06:00 här hemma. Efter lite lek, ritande och frukost begav vi oss hem till mamma och sa hel och tog mig en kopp kaffe. Minella har varit snäll och lugn hela dagen och det uppskattar jag verkligen. 
 
När vi skulle åka hem var hon jätte trött och somnade självklart i bilen och vaknade när jag löft ur henne, hoppas hon somnar om i soffan ett litet tag så hon håller sig pigg och glad hela dagen sen. Om hon somnar ska jag själv ta mig en stöd vila då jag är lite för morgontrött för att kliva upp så tidigt och så har jag insläpp ikväll så dagen kommer bli lång. 
 
Hoppas det inte blåser upp allt för mycket så jag kan rida ikväll. Men jag har ingen lust att rida om denna storm kommer. Har redan varit med om ett träd som blåst omkull i hagen här för ett tag sedan, jag vill inte få ett träd över oss.
 
Mira har varit med Lelle hela helgen occh han tog även Margit nu så är Märta ensammen. skönt med lite lugn innan stormen kommer och de blir fyra hundar här hela veckan. Nej nu ska jag titta på film
På återseénde. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: