Dressyr träning för Uffe.

Är så fruktansvärt trött så blir ett kort inlägg idag.
Träningen för Uffe var helt underbar. kritiken löd att hon är lite för stel ibland men det beror nog på trötthet och att hon är över jobbar, gör mer än jag ber om med andra ord. Den kritiken tar jag som en komplimang. Att rida för Uffe ger oss otroligt mycket och jag får många "aha" upplevelser och han kan plocka fram kunskaper  i mig som jag inte ens visste fanns, han får oss att göra saker jag inte trodde var möjliga. Sushi är bäst, så enkelt är det.

Hela morgonen och förmiddagen har jag målat möbler. Smart idé när jag var ensam med hundarna och en sjuk tvååring som var lite rastlös. Har färg i hela vårt hem där det absolut inte ska vara färg som i soffan, golvet, tapeterna, m.m. Men städgalna jag får fixa det imorgon.

Imorgon blir det en promenad men Sushi så hon får sträcka på benen men ta det lugnt. Hon kommer nog ha träningsvärk så lite vila är på sin plats. Häst är bäst.

Postat av: Jenny

Roligt att det känns så bra!

Svar: Det är helt underbart :)
Mikaela

2013-09-17 @ 02:51:23
URL: http://jjennnyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: