flätor är inte min grej.

Imorgon ska jag och Sushi iväg på tävling och skutta små hinder men det kommer kännas som 110 för mig då jag blitt en liten fegis. Ska bli riktigt roligt och har stått och borstat henne, dammsugit henne och flätat svansen på henne. Nåja jag försökte mig på en inbakad flta som jag aldrig någonsin gjort förut, det vart verkligen ingen inbakad fläta utan någonting helt annat som hette någonting på fisk tror jag det var?!? ;) Såg fin ut ett tag men sen rasade den isär och var mos av allt så Isabell hjälpte mig att göra en riktig och fin inbakad fläta, Mycket tack till henne. Nu står Lanza, Sushi och beppe inne för natten och har det gott.
 
Här hoppade vi här om dagen. Jag ser typ skräckslagen ut.
 
Här har ni min otroligt "fina" fläta innan den gick isär. ;)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: