Inte min dag. Men sjukt fina bilder.

En dag som jag bara vill glömma. Varit då¨ligt sedan jag vaknade och har försökt vila bort det två gånger men icke.. Efter andra svängen så åkte jag till apoteket och hämtade ut mina mediciner på det sämsta Apoteket i Tierp, kommer aldrig handla där igen. Åkte till stallet och insåg att någon promenad blev det då inte då jag var alldeles för yr, trött och illamående.
 
Tog in Sushi och lät henne torka samtidigt som hon fick sin mat och under tiden så smörjde jag mina sadlar, träns, skor, stövlar och grimmskaft, stavas det så? Det jobbet kunde jag göra stillasittades med var i alla fall helt slut. Borstade Sushi och tvättade rent hennes skavsår innan hon fick komma in i boxen igen. Hon och alla de andra hästarna får sova inne inatt då det är sådant oväder ute. På vägen hem skulle jag stanna och mata min katt som bor hemma hos mamma och pappa. Men när jag kom dit till deras tomma, mörka hem så kunde jag bara inte lämna Olga där i detta oväder så jag packade in henne i bilen och åkte hem. Nu har hon ätit mat, skrikit in sig lite och ligger just nu och snarkar bredvid mig här i sängen. Älskade katt.
 
Fick några mycket fina bilder på min och Sushi ifrån Isabell som hon knäppte här om dagen. Bara måste lägga upp dem.
 
I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: