6 saker du kanske inte visste om mig.

  1. Jag tar gärna inte i en häst utan handskar, Jag har alltid hatat att bli kladdig och dammig om händerna, gräva i sandlådan och äta sockervadd utan tillgång till att tvätta händerna går jätte bort. Geggar jag med olja eller sådant är det inte lika jobbigt och jag har inga problem att mocka boxen från hästskit med bara händerna. ;) 
  2. Jag äter mer godis och fikabröd än mat. Alltid varit en sockerråtta.
  3. Bara till kaffe äter jag ca 130 sockerbitar i veckan, pinsamt med sant!! 
  4. Jag äter hellre pölsa än pizza eller tacos.
  5. Jag har världens sämsta tålamod och vill ha klart allt på en gång, bara en sådan sak som att vänta på att limmet ska torka innan jag fortsätter på pysslet eller vad jag nu håller på med är en plåga. 
  6. Jag har noll koll på smink och senast i förrgår var jag tvungen att googla på vad detta var för någonting, alla har dem jag jag visste inte vad det var. ;) 
     


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: