Grattis Märta. <3

Dagens ridtur med Sushi var otroligt mysiig och rogivande, vi klättrade i 8:an och galopperade över ängarna. 
 
Sen kom min mamma hem från jobbet för någon dag så passade på att umgås med henne innan hon åker iväg snart igen, vi gick på en promenad med alla hundarna innan jag fick köra snabbt hem för att inte missa Ryttareliten.
 
Här om dagen hoppade jag och Sushi lite och det var riktigt roligt, när jag fegade ur så peppade hon mig till att våga, hon hade otroligt bra bjudning och ville verkligen. Det gjorde gott för mitt självförtroende. 
 
Idag fyller även min älskade Märta och hennes syster Malou 4 år. Känns lite extra speciellt då vi fött upp dessa vackra flickor själva, dessutom trodde jag aldrig att Märta skulle leva denna födelsedag efter att hon blev så sjuk förra året. Älskade underbara lilla Märta, det är någonting speciellt med dig. <3 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: