Långfredag

Idag har jag satt igåg med att kratta upp allt döda långa gräs på baksidan precis intill vår tomt, måste vara 10 år sedan sist och det är hur mycket som helst och fick rycka upp alla rötter med mina bara händer. Efter 3 timmar hade jag endast fått bort en liten fyrkant lagom så stutsmattan får plats, det här kommer ta låång tid.. 
 
Hade även insläpp ikväll och fastnade med Moa och Susanna med att prata om allt mellan himmel och jord, mycket trevligt. Borstade lite på fina tjejen innan jag sa godnatt och åkte. Långfredag idag och möttes av många uppklädda människor redo för fest, själv gick jag i skitiga ridkläder och okammat hår, känner mig ganska så nöjd med det, lite sugen på utgång blev jag efter allt prat med Moa och Susanna men nu känns det skönt att vara hemma. har krypit i mina långkallsonger och sovtröja och ska strax bädda ner mig bredvis min sovande man och hundar som i skrivande stund sover på min kudde. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: